2014年1月19日 星期日

香港公園觀鳥園

上次blog友小妹介紹我去觀鳥園拍照後, 我昨天便急不後待去拍個夠, 地方不算很大但真的很多雀鳥, 拍了差不多兩小時, 很多時有雀仔飛過身邊, 給牠們嚇了很多次, 心血少都會暈低....哈哈! 有空我一定再來!!




很喜歡這張因為剛剛有職員灑水, 加入少少動感




















東張西望


你們在外面風吹雨打就好了, 我有安取之所了^ ^ 









這隻頗大隻, 突然擦過身邊, 驚驚......












15 則留言:

  1. 香港公園有好多拍攝題材,雀鳥園有多雀,好多時我都會影架﹗

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 傻瓜! 我見不到有粟米喂呀!

      刪除
    2. 可能唔同時間會俾唔同嘅食物,我之前都見過用菠蘿餵!

      刪除
  3. 一家4口都企定定比你拍攝..哈哈

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 睇到妳真係好用心去捕捉雀鳥的神情,我睇得好開心! 多謝妳!!

      刪除
    2. 多謝妳們常常的支持

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"