2014年7月13日 星期日

朋友新居攪攪震

朋友新居入伙我提議佔用他廚方煮一餐大家玩玩食食, 九個餸玩了半天....好滿足!


涼拌皮蛋豆腐

涼拌韓式菠菜

很多年沒煮過的紅咖哩雞


涼拌拍青瓜雲耳

尖椒炒腩肉

豉油雞翼

蒜蓉白菜

勝瓜炒雲耳



6 則留言:

  1. 煮咁多嘢食,只有大家肯分擔,吾使指定一個人整,這樣在家招待朋友都是一件樂事﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮你洗, 你洗我切咁! 幾好玩

      刪除
    2. 同好友柴娃娃就最好玩...有得玩, 有得食, 雙重享受..

      刪除
  2. 好吸引,涼拌皮蛋豆腐係我favorite.

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"