2014年10月22日 星期三

小梅妹與大家初次見面

大家好! 小梅妹在16.10.2014年出生了, 重6.6磅


剛出生樣子好醜怪啊!

三小時後開始收水, 似返個女仔

第二天媽媽第一次抱我

媽媽望著妳有想不出的感覺

爸爸要送妳小禮物


看! 妳和超聲波底下的動作和輪廓多一致


手指和腳指仔都很長

想吃梨嗎?




媽媽雞手鴨腳學掃風

醫院膳食相當不錯呀!


媽媽真是廢媽媽, 什麼也不懂也驚青, 還要努力學習啊!

13 則留言:

  1. 好開心呀見到小梅妹, 一日比一日長大, 新手媽媽係咁架, 好快妳就會熟手...:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仍要努力摸塑啊! 多謝你們的祝福

      刪除
  2. 太開心啦,小公主終於和大家見面,小公主的手指有長長的指甲啊,不要太緊張呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仍要努力摸塑啊! 多謝你們的祝福

      刪除
  3. 歡迎小梅妹,祝你身體健康,活潑可愛,聰 明伶俐!
    Kumchai,慢慢就會識凑小梅妹的,不用擔心,而家你最緊要多d休息呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仍要努力摸塑啊! 多謝你們的祝福

      刪除
  4. 恭喜你……小梅妹終於出世了,手指仔好纖長呢!
    慢慢來吧!揍揍下就慣喇……到時可以一隻手抱住個女,一隻手吃飯夾餸!

    回覆刪除
  5. 恭喜恭喜, 妹妹快高長大

    回覆刪除
  6. 恭喜!!
    小梅妹第一張相好似小英呀!! 對眼仔好長呀^_^
    慢慢黎啦 好快會上手架啦

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. bb 識得變臉,第一日和第3日唔同晒樣貌.

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"