2014年12月3日 星期三

小梅妹近照 (up to 40天)

和她一起40天時間過得特別快, 每天洗衫開奶餵奶掃風呵睡時間快得緊要, 自已又生手要慢慢去摸熟到現在仍有很有多不足, 而我當然每天也和她拍照留念希望留下開心的回憶, 不過說真的她扭計的時間真多......我自已想夠訓也很難, 要找點空閒時間出來也不易


最初回家的兩天還很細小

腿特別幼長



雖然磅數不太重也但有肌肉



沖涼特別緊張






食飽飽大滿足

滿月宴


這個蛋糕我超喜歡

這個甜美的笑眼不是常見到啊


第一次行百貨公司, 全程睡覺......只醒過一次

豪邁的睡姿


晨早起床食奶

開始胖胖

媽媽好變態...強迫人趴睡

努力提升上半身




偷笑嗎? 每次偷笑後都嘔奶或大便.......



又被脫光光.....媽媽好變態


面仔起粒粒.....皮脂炎是也









爸爸迫人拍喝咖啡照


跌了....可幫我放回原位嗎?





這是我朋友特意為她拍的沙龍, 專業即是專業和我拍的真不同
我愛這一幅



13 則留言:

  1. 小梅妹好可愛,越大越抵打!
    kumchai,你已凑得小梅妹好好啦!慢慢就會係熟手女工的,加油啊!

    回覆刪除
  2. 以後呢度係小梅妹既世界! 祝小梅妹快高長大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會.....我有時間依然會分享其他的東西

      刪除
  3. 小人兒太可愛了, 以後 kumchai's blog, 要改下或者加多一個" 小梅妹寫真blog"....
    第10張..妳俾玩具佢睇, 不要放得太埋...,趴睡的B, 頭型會靚D,圓D..
    靚媽媽!! 加油呀!!!

    回覆刪除
  4. 小梅妹D頭髮好濃密呀 !
    我覺得佢個樣係你同小英既混合體 兩個都似
    話時話 個蛋糕真係超靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的? 你是首個說我們似樣的
      係呀! 蛋糕雖然有點貴但影相一流

      刪除
  5. 一個月大了……可愛極了!由其是嗰幾幅沙龍作品…

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"