2014年12月5日 星期五

銅鑼灣聖誕節佈置 - 利園

這個波波好靚, 捐款滿$50可入波波內拍照









6 則留言:

  1. 我聽日去包場, 期待!
    我朋友見到你私房菜既食物, 問唔包場的話邊度有得食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 那人是可上門煮的, 有需要可代你問

      刪除
    2. 原來我只係睇咗3個波.
      我地人少, 琴日都同六感館講睇下有無其他夾場既機會~

      刪除
    3. 場地非常滿意, 食物話都係出自私房菜!? 不過就一般.

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"