2013年9月24日 星期二

上海婆婆336

我的寶貝相機終於維修好$1,100有點心疼.....希望它生生性性吧!

這天同事們提早和我慶祝生日, 地點是我選的可惜餸菜味道麻麻份量極少, 大家意興欄柵草草結賬再去對面的巑岐烏冬店再吃過, 好好笑!

喜歡吃的肴肉





新增說明文字

讚岐烏冬

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀! 份量太細也不夠熱, 侍應服務也一般

      刪除
  2. 睇相煑得好靚,唔錯喎!
    預祝你生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 妳回家了?好掛念妳呀!宝貝底版壞了!

      刪除
  4. 份量又真係迷你左D...我覺得稻庭烏冬好食D...
    預祝妳生日快樂, 事事如意, 最緊要係身體健康, 四季平安!
    送上衷心的祝福~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  5. 我追蹤你的網誌,放唔到相呀!激C!

    回覆刪除
  6. 我想請問你[加入這個網站]係點整的?我整嚟整去都整唔到呀!

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"