2013年9月6日 星期五

日牛- 涮涮鍋放題

這家位於鑽石山荷里活廣場的火鍋放題店與"牛陣" 類似, 但就一人一窩甜品是乳酪, 價錢實惠花款較多, 不錯!









10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我現在的google+當回應人時顯示了我真實名字, 改又改不到.....慘!

      刪除
    2. 真實姓名?我睇到仍是Kumchai,好過我啦,我想用bon bon吾用得,要用回登記的名﹗

      刪除
  2. 限時多少??會否吃得好趕??

    回覆刪除
  3. Thanks a lot for your email....:)

    回覆刪除
  4. 開左新blog, 有點生硬, 好唔慣, 睇嚟要時間學習同適應...
    謝謝妳喲!! 總算有新居落腳, 好過無主孤魂...現在要學點樣搬屋同分類,讓朋友仔識路來我的新居探我...hehe....he he...

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"