2013年9月16日 星期一

澳門遊 (上)

難得放開不開心來澳門走走, 一落船天朗氣清藍天白雲, 舉起相機即發現它壞了...., 嬲了一段時間才能平伏心情, 結果這旅程只能靠我的"流"電話拍攝.....

第一站: 漁人碼頭
第二站: 氹仔>金沙酒店免費午餐(買船票送)
第三站: 官也街

6 則留言:

  1. 近來好多blog友都有點事吾開心,希望你快點忘記不快,可以出外散散心,心情都好啲﹗

    回覆刪除
  2. 食下甜品,寫下blog, 行出碼頭,將唔開心事拋去海裡...唔開心會令皮膚差, 千祈要對自己好一點...

    回覆刪除
  3. 手機影都影得咁正, 仲大機咪不得了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我中了六合彩我會即時買大機^ - ^
      (很高興認識妳! 見好也在sandy那裡不停提點佢^ ^)

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"