2014年2月16日 星期日

2014 渣打馬拉松

走兩場影完跑10K同事再影全馬, 做足準備羽絨加條打底褲, 大風也無有怕



























oppa們










8 則留言:

  1. 鯊魚群,年年都跑喎,
    你既愛人呢,邊幅相係佢呀??

    回覆刪除
  2. 小英身型好FIT,今年成績如何呀?我今年無去影啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 他太瘦了!今年跑3小時42分。
      我仲以為會撞到妳添

      刪除
    2. 小英成績好吾錯,讚呀﹗

      刪除
  3. 一見到渣打馬拉松就諗起你同小英 ^_^

    回覆刪除
  4. 睇左xxx+xxx+xxx同xx 對話,佢地講食飯講到book 枱,唔知點解突然全部停晒, 原來佢地轉左位置,d事唔再公開講.怪不得阿xx咁興啦,

    有樣野好奇,而家都冇搞party啦, 阿xxx佢地咁唔like阿xx?? 除左阿xx間中寫下粗口之外.(呢樣又唔係對住佢地講).我都係8下呢件事既來由.,

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"