2014年2月6日 星期四

山頂行大運

又是十多年沒來的地方....其實香港很多也太多地方未去過, 去過也很少再重覆, 年初二早上沒事幹早上九時便一人乘自巴士到山頂行大運, 太耐沒來忘了那一圈怎麼走, 行錯路...好彩最後走得對!

天色初時帶點灰暗雲層也厚, 越行天色越藍啊!





























































以菠蘿油和茶走作完結

8 則留言:

  1. 初時一路睇山頂相,一路諗番以前,點知最後比你的菠蘿油和茶走吸引住,太正啦!好想食呀!

    回覆刪除
  2. 圖7冇左電燈杆就正晒.
    行完大運精神晒.:)

    回覆刪除
  3. 天氣好好呢,影d相特別靚~~

    回覆刪除
  4. 山頂其實好多靚景, 有時間慢慢欣賞和拍照, 都是不錯的節目, 我都好喜歡做獨行俠, 到處走, 到處拍...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也好喜歡一個人, 因為我好怕等來等去

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"