2014年2月4日 星期二

遊大嶼山

十年以上沒來過這裡.....變了很多!? 從前人很少且頗為簡陋, 現在遊人眾多由東涌來等車等了約大半小時, 很累人.....
這天超級熱完全不像冬天, 背著大個包包也真倦...幸好有藍天相伴拍照份外好看

 









































































13 則留言:

  1. 好靚, 係邊個位置影雲海架?

    回覆刪除
  2. 你影d相好靚呀!
    有d地方我都未去過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我十幾没來過,這裡多了兩個景點呀!

      刪除
  3. 攝影角度和技術很好,果然係水和琴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係低水準和blog友分享下之嘛! 妳去日本玩得開心D呀!預祝妳生日快樂!

      刪除
  4. 呢檔炒米粉檔既糯米糍好正架,有冇食丫??
    邊個位置拍到雲海??
    圖31,如果將太陽移過小小,拍出有佛光. 哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒米粉檔口求其食,因為家人趕住走啊!本想入內食圍餐齋菜嘛!

      雲海在大佛上近背面向下拍的

      刪除
  5. 我和你是同一日去大佛,時間都差吾多,可能大家有擦身而過^_^

    回覆刪除
  6. D相好靚, 心經簡林好有氣勢, 妳沒食齋菜, 有點可惜, 幾好架!!

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"