2014年2月8日 星期六

季季紅@屯門藍地

繼續吃拜年飯.....今次有新意去季季紅總店吃, 唔錯! 幾好味!

生日豬造型趣緻可愛....我偷影人地的!!



馳名白菜豬肺湯



扇貝好厚肉













10 則留言:

  1. 水太太之前同爸爸慶祝生日都有到季季紅呢,個乳豬飯真係超好味呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 呢個總店好味過出面那些分店

      刪除
  2. 好正呀!
    最尾嗰張相係蘿蔔定係柚皮呀?

    回覆刪除
  3. 我在沙田的季季紅食過晚飯都OK...我中意食扇貝..

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"