2014年4月11日 星期五

2014-04-04 鎮海

2014-04-04
鎮海 - 慶和火車站, 余佐川
三樂生態公園
南浦洞

今天要去的就是我一直很想去的鎮海, 鎮海是軍事基地而且出名多櫻花, 每年都會有約十天的櫻花活動, 由釜山沙上站坐一個小時左右的高速巴士便可到達, 我們起得早未夠九時我們己到鎮海, 當巴士駛至鎮海附近時沿路的櫻花之多簡直不能用筆墨形容, 天公造美那天天很藍拍出來的相片特別美。






第一站我們先從高速巴士站搭乘的士去慶和火車站, 每年都會有火車為著配合櫻花在這裡行駛, 好不浪漫!




很好彩等了不久便有火車經過, 人們都高興地不停拍照







好幸運短短時間遇見兩班火車





余佐川羅漫史橋
這條路很長兩旁櫻花開得怎美, 好漂亮和值得來的地方
















行到某段開始可以走落溪邊, 取景會更好

這對新人成了很多人的模特兒

















這位應該是明星, 頗為靚女!







6 則留言:

  1. 櫻花開到舖天蓋地, 遍地花葉, 好浪漫呀!! 真的視覺享受!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這天櫻花超多天色又好, 好難忘的兒童節

      刪除
  2. 滿開的櫻花隨街可見,如此情景實在震撼﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 這天櫻花超多天色又好, 好難忘的兒童節

      刪除
  3. 阿美女,唔post 有你個樣相片出黎呀,
    真係嘩嘩嘩.....好靚呀,
    你同小英漫步行,好浪漫....
    好多張櫻花相片,構圖好得呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 想看我個貓樣係面書有呀!
      櫻花真超多, 好開心! 我倆總是急急趕的怕搭錯車行錯路, 見到靚景又掛住影, 那有來浪漫呢!

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"