2014年4月2日 星期三

釜山櫻花我來了

等了兩個月有多我的釜山之旅今晚半夜終於成行, 櫻花預測日期由最早以為會比出發遲到近日突然回暖櫻花急不及待開花(可能已水尾)真是天有不測之風雲, 要和櫻花見面真的要講緣份希望能在全國最燦爛最密集的鎮海和櫻花打個正面招呼!!




10 則留言:

  1. 睇到好多人去同一堆靚相
    影多D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來了! 一大堆相好快會和大家分享^ ^

      刪除
  2. 今年你又去韓國 記住回來寫戰利品篇^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來了! 一大堆相好快會和大家分享^ ^ 今次無咩戰利品但都有影比妳睇呀!

      刪除
  3. enjoy 妳的旅遊呀!! 等睇妳的作品 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來了! 一大堆相好快會和大家分享^ ^

      刪除
  4. 嘩﹗正正合時呀,我有朋友仔在鎮海報料,差不多滿開好靚靚,你一定滿載而歸﹗等你呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來了! 有兩天天比較陰....花也開始落.....總之一大堆相好快會和大家分享^ ^

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"