2014年4月20日 星期日

再來藍地季季紅

友人搬入元朗已經有一年多, 假期來個家訪順便帶我們吃好的^ ^, 雖然兩個月前才來過一次, 但依然好味又抵食

雞很滑


必飲豬肺湯

菜又嫩又大碟


大馬站豆腐, 這餸比較鹹

好味壽包

11 則留言:

  1. 我都好鍾意季季紅,個乳豬飯真係正到暈~~

    回覆刪除
  2. 我仲未食過, 宜家係咪仲好多人去?

    回覆刪除
  3. 季季紅晚飯未試過,我只試過飲茶,麻麻地﹗

    回覆刪除
  4. 我晚飯食過沙田河畔間季季紅 但味道只係好一般 唔似你呢間d餸咁吸引呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙田我都食過間好食d

      刪除
    2. 沙田間季季紅都係一般, 好! 搵日入去元朗試下先!

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"