2014年4月18日 星期五

2014-04-06 甘川文化洞

2014-04-06
甘川文化洞
迎月路
西面

櫻花行程前身我原本是打算來個一人旅行的, 目的地也是選釜山但不是櫻花時候, 那時計劃行程最期待來的便是這裡, 很多不同顏色屋仔這地方!!

四天旅程最後一天天氣預告是藍天的日子, 便選定來這裡因為藍天配這些屋仔最好看, 除了要掃興的電欖外其餘這裡都很漂亮, 四週有很多壁畫粉飾再加上櫻花配搭份外好看, 那天碰上很多香港遊客, 之後晚上還同機回港啊!




土城站六號出口在醫院門口轉公車

公車為了繞山上的窄路都是我們十六座小巴的大小, 五分鐘不到便到達

視覺效果


遊覽地圖




這裡有多很小食店小餐廳有點像台灣的九份




































沿途有魚仔指示遊客路線



12 則留言:

  1. 呢個七彩屋仔地方 真係唔錯喎
    你幾日行程之中 我最鍾意呢到 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度係幾特別有時間的話留耐d仲好呀!

      刪除
  2. 呢度好靚呀,逗留時間太短啦,起碼要宿一宵啦, 睇左呢d 咁豐富顏色,人都開心,
    吓....你係打算一丁友去自由行??? 好危險...

    回覆刪除
    回覆
    1. 宿一宵又唔得....呢度無酒店無民宿架! 一丁友好呀! 自由自在嘛!

      刪除
  3. 彩色屋仔顏色鮮艷,有藍天又有櫻花,超靚﹗

    回覆刪除
  4. 好鍾意你既行程, 呢度好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好靚算是壓軸^ ^

      刪除
    2. 屋仔好特別, 又密集, 配上櫻花好靚, 有幾張相勁似水彩畫, Ilike 爆!!!!

      刪除
    3. 我也like爆這裡, 來釜山必到這景點

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"