2014年4月13日 星期日

2014-04-04 三樂生態公園

2014-04-04
鎮海 - 慶和火車站, 余佐川
三樂生態公園
南浦洞


此行一大驚喜便是三樂生態公園的油菜花田, 皆因之前一直看相關介紹也集中在櫻花上, 當中提這裡也沒人回應說現況如何只說四月中至五月是油菜花盛開的季節, 心口一個勇字離開鎮海回釜山沙上站搭多幾個站來這裡博一博, 從駕空地鐵站遠望便見到有一個維園那麼大遍的油菜花田, 加上當日的藍天雖說將近黃昏仍開心到不得了^ ^
1 號出口

鎮海回程沙上站來angel-in-us cafe吃了這個士多啤梨pan cake, 外脆內軟!


從駕空地鐵站便可清楚看到油菜花田




在這裡踏單車挺浪漫














釜山有好幾家麵包店都很出名, 這家叫OPS 很多人幫襯位位也買很多, 我也來買這個熱賣蘋果包果然很美味





南浦洞已是聞名的shopping點但人總不會多

南浦洞夜後




這是第一晚路過的長龍豬手店, 我深信人多的地方必有好吃的, 所以我們第二晚會來幫襯, 這份是中size的(豬手+豬腳) 肥肉大部份已割走, 吃下去不會太肥膩, 韓國的豬手不像我們中式的鹹反而有點淡要靠點汁和面鼓加味再來著蔬菜來吃, 這餐怎為滿足畢竟份量真大, 還有一窩滾著的海帶湯喝, 美中不足是要屈膝而坐不太習慣







10 則留言:

  1. 人唔多既油菜花田好舒服! 食物都好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 來韓國如果可以吃到小小辣選擇還算多呢!

      刪除
  2. 油菜花好靚呀
    碟豬手咁巨大 你地食唔食得晒呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 油菜花真的很靚呀!
      豬手大碟得很, 小英拍心口說可吃得下其實豬手底墊了兩件大骨頭所以還可以的, 最後他埋尾....

      刪除
    2. 油菜花田真的好靚好壯觀, 點解妳同小英唔租架單車浪漫下...

      刪除
    3. 我騎單車唔係好得, 怕陣跌親影響埋個旅程

      刪除
  3. 呢個油菜花田同小英手牽手散步,好浪漫呀,逗留時間有冇2小時??
    油菜花田旁邊有竹林?? 你有冇行入去呀?? 好似好涼快感覺.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度近海邊風很大很冷, 影相時真的"頭髮亂了" 很難得找到人幫我拍合照, 不過個頭吹到亂晒@@ 留咗係度約45分鐘便走了....
      路過竹林無行入去呀! 吹到好凍啊!

      刪除
  4. 油菜花田好正呀﹗o係度踩單車真係好浪漫~~

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"