2013年10月21日 星期一

2013-10-19 錦田俱樂部




這是公司搞的燒烤活動, 天朗氣清活動免費, 輕鬆自在 ^ ^

晨早起床, 陽光充沛

朋友的女兒精力旺盛


這妹妹很可愛



用力吹用力吹







11 則留言:

  1. 張踏單車照片,好希姿態喎,哈哈,...

    回覆刪除
  2. 全年最好這時的天氣, 秋高氣爽, 公司的活動可以携眷出席又幾好...

    回覆刪除
  3. 你好靚女^_^錦田俱樂部最出名的個荷花池,好多影友去影相,我未去過,首爾這個星期有雨及轉涼,要多帶外套,祝旅途愉快﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來那裡出名荷花池, 可惜現在唔啱時候啊! 去年我也過這裡摘士多啤梨, 現在又不是時候呢!

      希望去到那邊天氣好啦!

      刪除
  4. 回覆
    1. 扮野之嘛! 我前幾年先學識, 玩過幾人次喳!

      刪除
  5. 可惜我公司細, 冇呢d活動攪呢~

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"