2013年10月20日 星期日

熊本日本料理

友人的生日荃灣區吃日菜, 食品也不錯!


芝士年糕







友人自製的馬卡龍餅, 不甜好好味!

友人另人一大作, 我喜歡這種較濕的tiramisu



7 則留言:

  1. Kumchai,第一碟係乜嚟ga?
    荃灣係我少女時代嘅蒲點呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係芝士年糕來的.
      我很少很少去荃灣, 這店近如心廣場西鐵站那邊

      刪除
    2. Sandy,如果有日你回歸,再行荃灣,估計你只記得南豐和綠楊呢兩個地鐵站出口, 其他的,好多都變晒或者拆晒囉.

      刪除
  2. 以前在葵涌區工作, 好多時都有落荃灣食飯, 荃灣變化好大...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次嚟荃灣都好像有點不同, 不過我通常都係去荃灣地鐵站那邊, 因為婦科醫生在那裡

      刪除
  3. 睇見d食物就想擦番餐~ 流晒口水~

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"