2013年10月8日 星期二

Ruby Tuesday

雖然起飛滋還未好, 飯局腳早已訂下, 所以還是出席

地點是Ruby Tuesday, 其實我很愛這種美式餐廳, 招呼好食物也有一定質素, 很久沒來過特別覺得好吃, 任砌沙律吧更是心頭好, 憶起不少年少回憶呀!

沙律也算砌得不錯

8 則留言:

  1. 任砌沙律吧,可以尋回不少美好的回憶﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個時和同學仔去pizza hut砌沙律真的很開心

      刪除
  2. 沙律...真的勾起好多回憶, 以前讀書時開大食會, 雞翼,香腸,火煺...而重點一定有沙律...

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個時和同學仔去pizza hut砌沙律真的很開心

      刪除
  3. 任砌沙律吧令我想起pizza hut!
    每款食物都好吸引,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個時和同學仔去pizza hut砌沙律真的很開心

      刪除
  4. 我後期去telford 個間份量越來越少, 同無之前咁好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. telford那間沒有吃過呀! 雖然每天都經過....嘻嘻!

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"