2013年10月3日 星期四

Lemon Cheese Cake

這個蛋糕係我今個生日最最最喜歡的, 因為係小英大人第一次親自造給我的, 雖然我一早已知道也估到....但都好開心!

9 則留言:

  1. Kumchai,今年生日,你一定好冧啦!

    回覆刪除
  2. 鄧你開心, 有埋材料份量, 細心+誠意=愛心....未食已甜在心!

    回覆刪除
  3. 小英呢個蛋糕都叫似模似樣喎 你未食都肯定甜晒 ^_^

    回覆刪除
  4. 甜到漏晒啦,哈哈,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  5. 小英,親自做給你,甜到入心呀,生日快樂﹗

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"