2013年11月10日 星期日

首爾楓行 2013 - 明洞 (27-10-2013)





南山不夠吸引...這天餘下的間還多, 來到最後一天還有兩個柯打的護膚品未幫人買, 真的要加把勁了.....


這家位於明洞M Plaza的School food賣特色紫菜包飯, 銅鑼灣時代廣場也有分店呀!


漢堡飽最穩陣, 一定不辣


又去8ight Second





小英的休息室 - Holly Coffee












我有1.5小時自由時間, 但用了20分鐘走去樂天百貨免稅店幫同事取代言人月刊.....唉!! 但是就因為咁我行勻成個明洞左穿右插, 很多在網上熱推的飯店我也有經過見到, 這家是賣可愛的星星茶坊, 它的搖搖飯盒很出名, 可惜沒機會試呀!


辣雞店





明洞餃子店 - 見識過韓式的餃子....沒得與我們國家相比, 所以不感興趣!

熱愛這店文具精品

士多啤梨奶和桃味梳打....愛妳們!

我們去機場就是搭乘這6001號線, 比別都貴時間也長, 途經明洞和東大門

機場晚餐
部隊鍋湯配飯





7 則留言:

  1. Kumchai,你一d辣都唔食嗎?咁咪食少好多嘢?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實唔食辣係好, 不過有時有少少辣特別惹味

      刪除
  3. Kumchai,明洞大掃貨,我個團給我個四個小時在明洞掃貨,不過我沒有興趣買嘢,去了光化門廣場影相.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!四小時真太多了,我自由行也只是兩小時呢!太座一定消費不少了

      刪除
  4. Kumchai,我太太也跟我去影相.

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"