2013年11月29日 星期五

Kiehl's Lip Balm

平常不注重護唇, 沒有大部份女仕塗潤唇膏的習慣, 乾巴巴也不要緊只有乾燥流血才會用上潤唇膏, 潤唇膏只會買四十蚊留下的的貨色, 不過近日發覺自己可能年紀漸長咀唇長期都有硬皮, 情況嚴重時會塗厚厚的凡士林再封上保鮮紙大半小時, 那對軟化咀唇是有點幫助…


路經過”Kiehl’s”想起有人說過這裡的潤唇膏很好用, 我便”投資”一下買了支Lip Balm回家, 售貨員說除了日常使用外晚上塗厚厚的當Mask用, 改天便會有明顯效果, 我試了數天後真的很想推介給大家(可能您們已經用上好一段日子). 咀唇前所未有的滿滿彈性, 和以往用的任何一品牌都不能相比, 讚!!



10 則留言:

  1. Kumchai,你習慣咗就會好自然咁塗潤唇膏啦!

    回覆刪除
  2. 我以前都唔用, 宜家好快用完一支

    回覆刪除
  3. 咁好用,等我用完支雪花秀,就試試吓這支﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 便宜過雪花秀很多呀!

      刪除
    2. 可能冬天天氣乾燥, 時常飲水, 好多人都不搽潤唇膏,我也不太熱衷,到了真的好乾才的起心肝去搽..

      刪除
  4. 我用一盒包裝既凡士林,都好好呀,冇色素,冇香味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 一般來說凡士林已經是不錯的選擇

      刪除
  5. 我公司部電腦換新機,乜都要setup 過,連photoworks 都冇理,你可唔可以sent 番link 比我呀, 唔該.

    回覆刪除
    回覆
    1. photoworks v1.5

      http://www.wretch.cc/blog/anne2009/32896213

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"