2013年11月25日 星期一

東港城聖誕裝飾2013

同事告訴我坑口站東港城的聖誕裝飾很精彩....原來是Monchhichi!!  雖然它不是我的大愛, 但有三十多隻四呎多高不同打扮真是可愛, 覺得可能是今年最漂亮的聖誕裝飾.



























爆衫.....






12 則留言:

  1. aiya, 琴日先經過坑口, 錯過咗添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 再去啦! 我都係第一次去東海城喳!

      刪除
  2. 我都有去影呀,人咁高的公仔,好得意可愛﹗

    回覆刪除
  3. 咁高大嘅公仔,咪好壯觀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個是一個不算大的商場來的, 不過公仔真的很吸引

      刪除
    2. 真係勁可愛呀, 睇完都心情開朗, 服裝打扮造型都是悉心打做...這個聖誕裝飾真係做足100分!! 讚讚讚!!!!!

      刪除
    3. yiu yiu有空可去看看呀!非常得意

      刪除
  4. 點解冇一個商場既主題係唐老鴨架...

    回覆刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"