2013年11月23日 星期六

首爾楓行 2013 - 戰利品




友人問我為何還沒有放戰利品相......購物狂怎會沒有收鑊呢! 
其實今次真的幫人家買不少東西, 多到我要把帶去的衣服用抽回來, 旅行箱就放戰利品(它size不大的)

左上的洗面膏超好用, 我這兩年已用上四五支
右下的桃味Hand cream味道讓人愛不惜手

文具精品好靚, 有送人的也有自用的


食品不算買太多, 因為759阿信屋可能更便宜啊!
小英最愛吃的蜜糖包


代友人買的銀包


Banlia co.右邊這個碎粉一試即愛上, 現在天天用控油非常好!
不能錯過買"物"


代朋友買的茶包據說對肝臟很好

代買的有機低敏品牌- Primera
左起: 皇牌神仙水 . 洗面膏 和 爽膚水






Primera - Sample比得很多, 皇牌Peeling產品很好用! 平常用完實又乾又敏感, 這個一點也沒有....忍不住向要去韓國的朋友追加一下


各店送的CC Cream  & BB Cream





18 則留言:

  1. 好吸引呀!第一張相好用的洗面膏和hand cream 可唔可以放大相睇睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗面膏: Etude House Baking Power洗面膏
      hand cream (各大Olive Young韓國屈人寺有售)

      刪除
  2. 我想問下你舊既yblog你點搬呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識搬呀! 而且有成一千篇....我放棄了......在這裡從新開始, 但backup咗!

      刪除
  3. 將d衫拎出黎先有位放戰利品,真係買左好多貨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有買衫呢!(唔好意思放出嚟.....@@)

      刪除
  4. 買咗好多喎!我對化粧,護膚品有興趣d!

    回覆刪除
  5. 買買埋埋真係好多呀 ^o^

    回覆刪除
  6. 我第一次去韓國都狂買SKIN CARE...最後用足一年....!!!哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國護膚品價格相宜花款也多,好難忍手實有款啱心水

      刪除
  7. 太多太吸引了, 真係好難忍手....:)

    回覆刪除
  8. 你話好用的洗面膏是甚麼牌子?相片睇吾清楚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗面膏: Etude House Baking Power洗面膏, 網上有好多圖的, 香港他們的專門店都有售好像貴差不多一倍

      刪除

多謝您的留言^^ 如果想以電郵收到我對您的回應, 請按右手邊留言方框"通知我"